fbpx

FAQ – Thuis in Interieurs

  1. Kan ik een artikel komen bezichtigen?

Helaas is het niet* mogelijk om een artikel te komen bezichtigen. Je mag het artikel altijd online bestellen, en mocht het niet naar je zin zijn, mag je het retour sturen of retour brengen in Goedereede. * Eventueel kan er indien mogelijk een afspraak ingepland worden met Thuis in Interieurs.

2. Kan ik een bestelling komen afhalen?

Ja dat kan! Onze afhaallocatie is Nieuwe Oostdijk 9 in Goedereede. Plaats je bestelling online en kies voor ‘afhalen in Goedereede’. Zodra het artikel klaar ligt, ontvang je van ons bericht.

3. Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat is de levertijd?

De levertijd staat per product boven de prijs vermeld, voordat je het in de shoppingbag plaatst.
Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige- en niet voorradige artikelen dan kan het zijn dat we je tegemoet willen komen en alvast de voorradige artikelen – uiteraard op onze kosten – naar je versturen. Dit is alleen van toepassing op bestellingen vanaf € 150,-.

4. Ik heb een bestelling onder de € 150,- en wil alvast het deel wat op voorraad is ontvangen, hoe werkt dit?

Stuur ons een bericht dat je het in delen wilt ontvangen en wij zullen je een factuur toesturen voor de verzendkosten. Na ontvangst van de betaling zullen we het eerste deel verzenden. De verzendkosten hangen af van de grootte van de bestelling, zie ook hieronder.

5. Betaal ik verzendkosten?

Verzendkosten bij bestellingen zijn van toepassing. Deze kosten bedragen € 4,95 incl. BTW bij brievenbuspakketjes tot 2 kg, € 7,50 bij pakketten van 0 tot 10 kilo en € 13,50 bij pakketten van 10 tot 23 kilo en grote pakketten (tussen 100 x 70 x 58 cm en 175 x 78 x 58 cm). De pakketten worden via PostNL verstuurd.

6.  Ik wil wat retourneren. Wat zijn hier de kosten van?

Dit is afhankelijk van de afmeting en gewicht van het pakket. Je kunt hierover navraag doen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Retourneren is op eigen kosten.

7.  Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?

We verzenden via PostNL. Wanneer je niet thuis bent, proberen ze het bij de buren te bezorgen of laten een notificatie achter en zullen de volgende werkdag nogmaals komen bezorgen. Wanneer beide pogingen niet lukken, zal het pakket bij een afhaalpunt gebracht worden. Daar blijft het pakket 1 week liggen.

8. Kan ik een artikel retourneren in Goedereede?

Ja, dit kan! Neem contact op om een afspraak te maken. Na het retourneren ontvang je een e-mail met de creditnota.

9. Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Wij zullen indien de bestelling op voorraad is, de volgende werkdag leveren. Mocht dit niet uitkomen, geef dit dan aan als opmerking bij de bestelling, dan proberen wij hier rekening mee te houden.

10. Hoe dien ik een klacht in?

Je kunt je klacht per e-mail doorsturen. Probeer het zo volledig mogelijk op de mail te zetten met het ordernummer en eventueel foto’s.

11. Ik wil een (deel van) de order annuleren, hoe kan ik dat doen?

Neem contact op met de klantenservice zodat de order voor je geannuleerd kan worden.
We storten het bedrag dan binnen 5 werkdagen terug.
De order kan alleen geannuleerd worden, zolang de artikelen nog niet verzonden zijn.